Pagini

iunie 03, 2010

Prima zi in oras


Ne-am jucat, am imbracat obiecte, am vorbit cu toata lumea care ne-a bagat in seama si ne-am distrat cu copiii. De 1 iunie a fost prima zi in care am iesit in lume, gatite, emotionate dar pline de entuziasm...ce sa mai? suntem cele mai deosebite si mai haioase benzi adezive.


La Muzeul Taranului Roman am stat cuminti "la vedere" si am ajutat trecatorii sa faca tot felul de lucruri simpatice cu noi: felicitari, rame foto, ghivece si jucarii. La Carturesti la atelierul Good Homes pentru copii am facut cu cei mici cele mai colorate si mai inedite casute din carton.


Pentru noi 1 iunie a fost cea mai frumoasa zi... La multi ani, copii!




Te asteptam pe www.rainbowbag.ro sa-ti alegi modelul care ti se potriveste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...